Докладні розробки уроків до вивчення інформатики в 11 класі за програмою загальноосвітньої школи з використанням підручників Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько...
Базовий підручник:
Назва: Підручник " Інформатика 11 клас "
Автори: Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько
Видавництво: Видавничий дім «Генеза»
Мова: українська
Сторінок: 300
Рік: 2011
Формат: pdf
Розмір: 52 Мб
Перелік програмного забезпечення, необхідного для навчання:
► Операційна система з графічним інтерфейсом - Windows 7;
► Візуальне середовище програмування - Delphi;
► Засіб для опрацювання аудіо- та відеоданих і розробки мультимедійних презентацій - Movie Maker;
► Графічний редактор веб-сайтів - MS Front Page;
► Засіб для створення комп'ютерних публікацій - MS Pablisher 2010;
► Програмні засоби навчання математики - GRAN;
► Текстовий процесор - MS Office 2010;
► Табличний процесор - MS Exsel 2010;
► Система управління базами даних - MS Access 2010;
► Веб-браузер для роботи в мережі Інтеренет - Internet Explorer, Mozila Firefox, Opera, Google Chrome;
► Тестові програми - My Test XPro, WMous, TestW2, Key, WCorrect.
Рівень академічний, 2 години на тиждень
Розділ 1. Інформаційні технології в навчанні (8 годин)
Урок 01. Тема: Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора.
Урок 02. Тема: Автоматизація математичних обчислень. Практична робота №1: "Автоматизація математичних обчислень".
Урок 03. Тема: Побудова графіка функції однієї змінної.
Урок 04. Тема: Практична робота №2: "Побудова графіків функцій".
Урок 05. Тема: Знаходження наближених значень розв'язків рівнянь і систем рівнянь. Розв'язування задач на пошук екстремумів.
Урок 06. Тема: Практична робота №3: "Знаходження наближених значень розв'язків рівнянь і систем".
Урок 07. Тема: Огляд програмних засобів для підтримки навчання фізики, хімії та біології. Віртуальні лабораторії, інтерактвні моделі.
Урок 08. Тема: Практична робота №4: "Використання програмних засобів при вивченні фізики, хімії та біології". Контрольне тестування.
Розділ 2. Бази даних. Системи управління базами даних (12 годин)
Урок 09. Тема: Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення СУБД.
Урок 10. Тема: Проектування бази даних. введення і редагування даних у таблиці.
Урок 11. Тема: Введення і редагування даних у таблиці.
Урок 12. Тема: Робота з об'єктами бази даних у середовищі СУБД.
Урок 13. Тема: Зв'язування таблиць. Відображення моделі "сутність-з'язок" на базу даних.
Урок 14. Тема: Практична робота №5: "Створення бази даних в середовищі СУБД".
Урок 15. Тема: Сортування, пошук і фільтрація даних в таблицях.
Урок 16. Тема: Призначення форм.
Урок 17. Тема: Практична робота №6 "Створення бази даних у середовищі СКБД. Створення форм і введення даних. Сортування, фільтрація та пошук даних".
Урок 18. Тема: Поняття запиту до реляційної бази даних. Призначення звітів.
Урок 19. Тема: Практична робота №7: "Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора".
Урок 20. Тема: Тематичне оцінювання №2: "Бази даних. Системи керування базами даних".
Розділ 3. Базові поняття програмування.
3.1. Засоби візуальної розробки програм, 9 годин
Урок 21. Тема: оняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об'єктів.Поняття алгоритму, властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів.
Урок 22. Тема: Поняття мови програмування, програмного коду, середовища розробки програм, компілятора. Етапи розв'язування задач з використоання ПК.
Урок 23. Тема: Поняття програми та її складових. Принципи роботи у візуальному середовищі розробки програм.
Урок 24. Тема: Редагування коду обробників подій, пов'язаних з елементами управління. Створення найпростішого програмного проекту. Коментарі у програмному коді.
Урок 25. Тема: Практична робота №8: "Створення й виконання програмного проекту. Використання елементів управління".
Урок 26. Тема: Константи. Введення й виведення даних.
Урок 27. Тема: Практична робота №9: "Введення й виведення даних, робота зі змінними".
Урок 28. Тема: Відтворення на формах зображень.
Урок 29. Тема: Покрокове виконання та аналіз роботи готових програм. Практична робота №10: "Налагодження програм".
Тема 4. Основи структурного програмування (19 годин)
Урок 30. Тема: Основні поняття математичної логіки, логічні операції, логічні формули, таблиці істинності. Запис логічних виразів мовою програмування.
Урок 31. Тема: Програмування графічних операцій
Урок 32. Тема: Обчислення виразів. Використання графічних методів.
Урок 33. Тема: Алгоритмічна конструкція розгалуження та її графічне подання.
Урок 34. Тема: Оператори розгалуження.
Урок 35. Тема: Реалізація розгалужень з використанням прапорців та груп перемикачів.
Урок 36. Тема: Практична робота №11: "Складання програм з розгалуженнями".
Урок 37. Тема: Алгоритмічна конструкція повторення та її графічне подання. Оператори циклів.
Урок 38. Тема: Складання та програмна реалізація алгоритмів з циклами.
Урок 39. Тема: Складання та програмна реалізація алгоритмів з циклами.
Урок 40. Тема: Практична робота №12: "Програмування циклічних обчислень". Контрольне тестування.
Тема 5. Основи структурного програмування (8 годин)
Урок 41. Тема: Поняття масиву. Оголошення одновимірного масиву.
Урок 42. Тема: Пошук даних у масиві. Вибирання елементів з масиву за певним критерієм.
Урок 43. Тема: Двовимірні масиви.
Урок 44. (22.02.2013) Практична робота №13: "Опрацювання масивів".
Урок 45. (26.02.2013) Поняття підпрограми та її аргументів. Створення і виклик підпрограм.
Урок 46. (01.03.2013) Практична робота №14: "Використання підпрограм".
Урок 47. (04.03.2013) Розв'язування задач та вправ. Контрольна робота №5: "Основи структурного програмування".
Тема 6. Інформаційні технології персональної та колективної комунікації (14 годин)
Урок 48. (11.03.2013; 12.03.2013) Структура та різновиди веб-сайтів. Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів, редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом. Поняття хостингу.
Урок 49. (14.03.2013) Автоматизоване створення веб-сторінки. Основи веб-дизайну.
Урок 50. (22.03.2013) Практична робота № 15 "Автоматизоване створення веб-сайту".
Урок 51. (01.04.2013) Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та налаштування його параметрів.
Урок 52. (05.04.2013) Практична робота №16 "Створення й ведення власного блогу"
Урок 53. (08.04.2013) Демонстрація створених веб-сайтів.
Урок 54. (12.04.2013) Поняття комп'ютерної публікації. Структура публікацій.
Урок 55. (15.04.2013) Особливості роботи з графічними та текстовими об'єктами під час створення комп'ютерних публікацій.
Урок 56. (19.04.2013) Практична робота № 17 "Створення інформаційного бюлетеня або буклету".
Урок 58. (22.04.2013; 23.04.2013) Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів.
Урок 59. (25.04.2013) Розробка сценарію відеокліпу. Налаштування часових параметрів.
Урок 60. (29.04.2013; 30.04.2013) Практична робота №18 "Створення відеокліпу". Контрольне тестування.
Урок 61. (03.05.2013) Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів.
Урок 62. (06.05.2013) Практична робота №19 "Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах".
Тема 7. Інформаційні технології колективної комунікації ( 6 годин)
Урок 63. (10.05.2013) Спільна робота з документами.
Урок 64. (13.05.2013) Практична робота №20 "Розробка проекту".
Урок 65. (17.05.2013) Розробка колективного проекту.
Урок 66. (20.05.2013) Перегляд колективних проектів.
Урок 67. (24.05.2013) Значення інформаційних технологій колективних комунікацій для освіти населення.