Календар
Опитування
Якою Операційною системою ви користуєтесь? (ОС)
Всего ответов: 103

Всього відповідей:

Докладні розробки уроків до вивчення інформатики в 7 класі ( НОВА ПРОГРАМА) з використанням підручників Морзе Н. В., Барна О. В., Вембер В. П., Кузьмінська О. Г.

Базовий підручник:

Назва: Підручник "Інформатика 7 клас"
Автори: Н.В. Морзе, О.В. Варна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська
Видавництво: Видавничий дім «Освіта»
Мова: українська
Сторінок: 256
Рік: 2015
Формат: pdf
Розмір: 37,93 Мб







 


Перелік програмного забезпечення, необхідного для навчання:

 ► операційна система з графічним інтерфейсом - Windows 7;

 ► веб-браузер для роботи в мережі Інтеренет - Internet Explorer, Mozila Firefox, Opera, Google Chrome.



РОЗДІЛ_1. "Електронне листування" (5 годин)

 Урок 1. Тема:  Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.

 Урок 2. Тема:  Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.

 Урок 3. Тема:  Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами. Розв’язування компетентнісних задач.

 Урок 4. Тема:  Інструктаж з БЖД.   Практична робота №1.: "Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли".


РОЗДІЛ_2. "Моделювання" (5 годин)

 Урок 5. Тема: Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.

 Урок 6. Тема: Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.

 Урок 7. Тема: Інструктаж з БЖД. Практична робота 2.: «Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах».

 Урок 8. Тема: Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань. Розв’язування компетентнісних задач.


РОЗДІЛ_2. "Алгоритми з повторенням і розгалуженням" (9 годин)

 Урок 9. Тема:  Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.

 Урок 10. Тема:  Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч.
 Урок 11. Тема:  Інструктаж з БЖД. Практична робота 3.: «Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч».

 Урок 12. Тема: Алгоритми з розгалуженням.

 Урок 13. Тема: Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.

 Урок 14. Тема: Інструктаж з БЖД. Практична робота 4.: «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч».

 Урок 15. Тема: Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч.

 Урок 16. Тема: Розв’язування компетентнісних задач.

 Урок 17. Тема: Інструктаж з БЖД. Практична робота 5.: «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч».